Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. zaw12929
12. getmans1
13. stela50
14. bosia
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. zaw12929
12. getmans1
13. stela50
14. bosia
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
24.10.2006 16:42 -
На втория тур ще дам вота си, но не за Сидеров
Вече няма никакво значение дали Петър Стоянов и Иван Костов ще си подадат оставките. Техният тип лидерство и политика нямат подкрепата на българското общество, казва бившият зам.-председател на СДС. И още: Щабът на Неделчо Беронов не работеше ефективно по време на кампанията. Несериозно е твърдението, че отивам в ГЕРБ. Безотговорно е, че Бойко Борисов не даде своя вот на първия тур.
Четете пълния текст в http://www.express.bg/story/10770
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
"който поне да не е национа...
25.10.2006 01:17
25.10.2006 01:17
"който поне да не е националист" и "трябва да бъдем водени от националния си дълг".
Не си ли противоречите в рамките на 1 изречение или не сте наясно каво означава национализъм. И как можете да наречете Първанов "демократичен президент" при положение, че изборът му няма да бъде направен по демократичен начин, а с помощта на 200 турски автобуса и още толкова ДПС-арски башибозуци.
Поредното политикантско дрънкане от поредният жалък български политик.
цитирайНе си ли противоречите в рамките на 1 изречение или не сте наясно каво означава национализъм. И как можете да наречете Първанов "демократичен президент" при положение, че изборът му няма да бъде направен по демократичен начин, а с помощта на 200 турски автобуса и още толкова ДПС-арски башибозуци.
Поредното политикантско дрънкане от поредният жалък български политик.
ако предпочитате, по точният израз е "екстремист" или "популист". Изберете сами
цитирай
3.
анонимен -
Въпроса не опира до това как ще на...
25.10.2006 01:46
25.10.2006 01:46
Въпроса не опира до това как ще наречете Сидеров, а до това какво представляват по принцип политиците в момента. Както и да го заклеймите, каквото и да направите не можете да избегнете надигащият се "национализъм". Неизбежно е. Това го причинихте самите вие СДС-ари, БСП-ари и така нататък самозвана измет, наречена политици. Бедните хора българи, хората живеещи в райони с преобладаващо или смесено мюсюлманско население са отчаяни и вие не можете да го разберете. Единствената им надежда е някой като Сидеров. И дори и да е фалшиф като всички вас, те се хващат за сламката, която той им дава. И затова можете да се сърдите на своите продажни коалиции и задкулисни игри и така нареченото политикантство. Защото вие не виждате в политиката дългосрочна инвестиция, а бърза печалба и забравяте от къде сте дошли. Забравяте че на първо място сте българи, родени в България и в Европа и че по право сме европейци и че най-важното е да се грижите за интереса на хората (българите), които живеят тук. Другото е нещо, което историята ще заличи. Жалко е просто и ми е мъчно. Ето сега е моментът да ме наречете "екстремист", "популист", "националист", "фашист" и т.н. Но аз съм българин и искам да бъда и занапред такъв. И искам да се гордея че съм българин, както всеки французин, германец или британец, въпреки че са "европейци".
цитирайПредполагам че това е по-правилното решение.Въпреки всичко не мога да се прежаля да гласувам за Парванката.За другия въобще не става въпрос.
цитирайПрав сте, не опира до това как кого ще наречеш. Но след като вие ме наричате "жалък български политик", позволете ми аз да смятам, че Сидеров е "екстремист". Между другото, по-точният израз би бил "бивш жалък...", тъй като от повече от година не се занимавам с политика.
Не искам да се заяждам, но аз заставам с името си в този блог. Казвам се Николай. Вие как се казвате? Все пак след като ще водим дискусия, добре е да си кажем и имената. Иначе става като че ли вие пишете на стената на тоалетната, а на мен ролята на кенефна стена хич не ми допада ;-)
Сидеров преследва своите цели и ако вие сте съгласен с него вероятно ще гласувате и за него. Това е хубавото на демокрацията – всеки може да избира, можем да спорим. Аз много ясно си давам сметка, че хората които са си дали гласа за Атака не са малоумни идиоти, както за съжаление много от настоящите „лидери” на десницата смятат. Напротив, хората търсят алтернатива, защото не виждат интересите си защитени от партиите, които съществуват в момента. Разбирам ги напълно и споделям гнева им особено по отношение на т.нар. десница, към която се числя. Сигурно много хора, които днес подкрепят Атака са гласували за НДСВ през 2001 и за СДС през 1997 със същата надежда, с която днес отиват и пускат гласа си за Сидеров. Така че мен не ме е яд на него или на тези 600,000, които го подкрепиха на първи тур – човекът си е свършил работата, едни убедил, други не успял. Яд ме е на т.нар. десни партии, които са се вгледали в пъпа и не виждат по-далеч от стола на който всеки е седнал. И си мислят, че там някъде има някакви хора, които са длъжни да гласуват за тях. Защо? За да могат да получават заплати като народни представители? Или за да се изказват пренебрежително към всеки, който не ги е разбрал. Единият щял да чака народа като стълб да дойде при него. Друг – избирателите не го били разбрали… Какви са тези безумия?! Как пък един не се сети да каже, че ако хората не са те разбрали, може би ти не си им обяснил правилно нещо… За мен това поведение е непонятно. Това не го разбирам. На това съм му се нагледал 4 години. На това съм бесен! Кога за последен път чухте някой „в дясно” да каже нещо смислено за състоянието на здравеопазването в България. Или за образованието. Или за нарастващия проблем с насилието в училищата? Или за домашното насилие ако щете? Или за това колко хиляди деца всяка година не преминават от начално в средно образование? Или за „мита” за високо квалифицираната българска работна ръка – мит, развенчаващ се пред очите ни? Това са малка част от проблемите, за които ако искаш да си политик – така както аз го разбирам – трябва да говориш. Това не са проблеми, които Европа ще ни реши. Ако ние не си ги решим ще си живеем тук на края на географска Европа, ще се гордеем, че сме българи, ще цъкаме обаче колко било чисто по улиците в Германия и Франция, ама в родната кочина ще ни мило и домашно.
Всички искаме да се гордеем, че сме българи – и с това съм съгласен. Аз се гордея и с това, че въпреки всичките ни родни простотии през последните години от 1 януари България ще че член на ЕС. Смятам, че всички трябва да се гордеем с това. Но много повече ще се гордея ако знам, че поне част от тези проблеми, които по-горе изредих се решават политически в България. Сигурно звучи наивно, но аз така ги разбирам нещата. Ако съм искал „бърза печалба” сигурно съм щял да вляза в СДС 1997 или в НДСВ 2001, а не в СДС 2001. Така че ако искате да си говорим – съгласен съм, ама хайде по-леко с квалификациите, че иначе нищо няма да излезе.
цитирайНе искам да се заяждам, но аз заставам с името си в този блог. Казвам се Николай. Вие как се казвате? Все пак след като ще водим дискусия, добре е да си кажем и имената. Иначе става като че ли вие пишете на стената на тоалетната, а на мен ролята на кенефна стена хич не ми допада ;-)
Сидеров преследва своите цели и ако вие сте съгласен с него вероятно ще гласувате и за него. Това е хубавото на демокрацията – всеки може да избира, можем да спорим. Аз много ясно си давам сметка, че хората които са си дали гласа за Атака не са малоумни идиоти, както за съжаление много от настоящите „лидери” на десницата смятат. Напротив, хората търсят алтернатива, защото не виждат интересите си защитени от партиите, които съществуват в момента. Разбирам ги напълно и споделям гнева им особено по отношение на т.нар. десница, към която се числя. Сигурно много хора, които днес подкрепят Атака са гласували за НДСВ през 2001 и за СДС през 1997 със същата надежда, с която днес отиват и пускат гласа си за Сидеров. Така че мен не ме е яд на него или на тези 600,000, които го подкрепиха на първи тур – човекът си е свършил работата, едни убедил, други не успял. Яд ме е на т.нар. десни партии, които са се вгледали в пъпа и не виждат по-далеч от стола на който всеки е седнал. И си мислят, че там някъде има някакви хора, които са длъжни да гласуват за тях. Защо? За да могат да получават заплати като народни представители? Или за да се изказват пренебрежително към всеки, който не ги е разбрал. Единият щял да чака народа като стълб да дойде при него. Друг – избирателите не го били разбрали… Какви са тези безумия?! Как пък един не се сети да каже, че ако хората не са те разбрали, може би ти не си им обяснил правилно нещо… За мен това поведение е непонятно. Това не го разбирам. На това съм му се нагледал 4 години. На това съм бесен! Кога за последен път чухте някой „в дясно” да каже нещо смислено за състоянието на здравеопазването в България. Или за образованието. Или за нарастващия проблем с насилието в училищата? Или за домашното насилие ако щете? Или за това колко хиляди деца всяка година не преминават от начално в средно образование? Или за „мита” за високо квалифицираната българска работна ръка – мит, развенчаващ се пред очите ни? Това са малка част от проблемите, за които ако искаш да си политик – така както аз го разбирам – трябва да говориш. Това не са проблеми, които Европа ще ни реши. Ако ние не си ги решим ще си живеем тук на края на географска Европа, ще се гордеем, че сме българи, ще цъкаме обаче колко било чисто по улиците в Германия и Франция, ама в родната кочина ще ни мило и домашно.
Всички искаме да се гордеем, че сме българи – и с това съм съгласен. Аз се гордея и с това, че въпреки всичките ни родни простотии през последните години от 1 януари България ще че член на ЕС. Смятам, че всички трябва да се гордеем с това. Но много повече ще се гордея ако знам, че поне част от тези проблеми, които по-горе изредих се решават политически в България. Сигурно звучи наивно, но аз така ги разбирам нещата. Ако съм искал „бърза печалба” сигурно съм щял да вляза в СДС 1997 или в НДСВ 2001, а не в СДС 2001. Така че ако искате да си говорим – съгласен съм, ама хайде по-леко с квалификациите, че иначе нищо няма да излезе.
... мнението Ви от коментара г-н Младенов, не толкова с водещия постинг.
Все пак - без изобщо да "агитирам" за партия, в която не членувам - по множество от изброените от Вас въпроси има десетки инициативи на ДСБ, но те остават покрити от нездравия интерес, който г-н Костов предизвиква в медиите, пък и в зрителите.
Фактът е факт - "десните" партии не се свързват в общественото съзнание с инициативите на Нели Понева или Мартин Димитров, а с изтърканите адвокатски фрази на Стоянов и с често превзетата лаконична мъдрост на Костов.
цитирайВсе пак - без изобщо да "агитирам" за партия, в която не членувам - по множество от изброените от Вас въпроси има десетки инициативи на ДСБ, но те остават покрити от нездравия интерес, който г-н Костов предизвиква в медиите, пък и в зрителите.
Фактът е факт - "десните" партии не се свързват в общественото съзнание с инициативите на Нели Понева или Мартин Димитров, а с изтърканите адвокатски фрази на Стоянов и с често превзетата лаконична мъдрост на Костов.
... съм напълно убеден, че заченатото в тези смутни дни ще се роди недоносено. Вие имате излъчването и record-а на сериозен, макар и "твърде ЮПИ" човек.
Надявам се, че няма да се съберете със задъханите към оцеляването си - Catch the moment -дребосъци като Кошлуков и Митко Абаджиев...
За Бойко изобщо не говоря. Чудя се как гласувах за Беронов след онова унижение ...
цитирайНадявам се, че няма да се съберете със задъханите към оцеляването си - Catch the moment -дребосъци като Кошлуков и Митко Абаджиев...
За Бойко изобщо не говоря. Чудя се как гласувах за Беронов след онова унижение ...
8.
анонимен -
OK
25.10.2006 21:32
25.10.2006 21:32
Николай, мого добре виждаш нещата!
цитирайГледам,че доста си се ядосал на тоя анонимния.Ще си почеша самочувствието да дам един малък съвет на един политик и то при наложилото се в България отношение "Пари ми дай,акъл си имам".
Няма смисъл да се хабиш нерви за такива нападки.Просто тук е undergrownd zone и правилата и "обичаите" са малко по-различни.По различни са и поради факта,че човек може спокойно да каже какво мисли или просто да тегли една майна на опонента си.Въпроса е до колко човек може да оцени искренноста и въобще нуждае ли се от нея.Скромното ми наблюдение, показва че политическата класа се замисля за мнението на "низините" едва когато дойдат избори.
Не са само политиците бягащи от един такъв директен контакт.Контакт,който предполага дискусия и отговаряне на кофти въпроси.Много водещи журналисти използват интернет да си
разпространяват писанията но бягат от отговори към коментарите.
Това е доста дълга тема.Мислил съм да напиша нещо по въпроса за интернет субкултурата,но
прецених че няма кой да го чете.Пишештите тук поезия,които едва ли някога ще я видят напечатана,го знаят това.Политици и журналисти високомерно пренебрегват "подземието" и едва
ли ще се заинтересуват.Все още интернет няма нужното влияние в обществото поради малкия
процент на ползвателите му в България.Това обаче са повечето млади хора,които един ден ще се катерят по стълбицата.Е,естественно че за късогледите политици,това е без значение.Един глас на един бъдещ инженер или поет си е един глас.Колкото на бай Гроздан дето сутрин закусва с
половинка греяна ракия вместо кафе.
Чест ти прави че си се престрашил да влезеш в тъмното.В мрака има всякакви.Човек трябва
обаче да се абстрахира.Пък и трябва да разбере,че не всеки ден им се отваря парашута да
теглят по някоя на жив политик.:-))
Ами на война,като на война.Битката не носи само болка.Боксьора като се качва на ринга не
мисли за синините и за болката в носа.Има и добро и лошо.Все пак аз си мисля че си струва човек да воюва и да го боли носа понякога заради идеите.Няма да пиша какво става, когато в
политиката идеите се подменят пазарни цели.
цитирайНяма смисъл да се хабиш нерви за такива нападки.Просто тук е undergrownd zone и правилата и "обичаите" са малко по-различни.По различни са и поради факта,че човек може спокойно да каже какво мисли или просто да тегли една майна на опонента си.Въпроса е до колко човек може да оцени искренноста и въобще нуждае ли се от нея.Скромното ми наблюдение, показва че политическата класа се замисля за мнението на "низините" едва когато дойдат избори.
Не са само политиците бягащи от един такъв директен контакт.Контакт,който предполага дискусия и отговаряне на кофти въпроси.Много водещи журналисти използват интернет да си
разпространяват писанията но бягат от отговори към коментарите.
Това е доста дълга тема.Мислил съм да напиша нещо по въпроса за интернет субкултурата,но
прецених че няма кой да го чете.Пишештите тук поезия,които едва ли някога ще я видят напечатана,го знаят това.Политици и журналисти високомерно пренебрегват "подземието" и едва
ли ще се заинтересуват.Все още интернет няма нужното влияние в обществото поради малкия
процент на ползвателите му в България.Това обаче са повечето млади хора,които един ден ще се катерят по стълбицата.Е,естественно че за късогледите политици,това е без значение.Един глас на един бъдещ инженер или поет си е един глас.Колкото на бай Гроздан дето сутрин закусва с
половинка греяна ракия вместо кафе.
Чест ти прави че си се престрашил да влезеш в тъмното.В мрака има всякакви.Човек трябва
обаче да се абстрахира.Пък и трябва да разбере,че не всеки ден им се отваря парашута да
теглят по някоя на жив политик.:-))
Ами на война,като на война.Битката не носи само болка.Боксьора като се качва на ринга не
мисли за синините и за болката в носа.Има и добро и лошо.Все пак аз си мисля че си струва човек да воюва и да го боли носа понякога заради идеите.Няма да пиша какво става, когато в
политиката идеите се подменят пазарни цели.
10.
анонимен -
Що се отнася до шаба
26.10.2006 19:13
26.10.2006 19:13
със сигурност не е работил максимално ефективно. Но защо не си спомням да си идвал в него. Някоя друга идея би била от полза.
цитирайТова горното е под моя постинг и ако е отправено към мене,искренно ме развесели.
Че кой търси нови идеи и точно от този сорт!?
А в никой щаб не ходя,защото не членувам в партии.Просто вижданията ми за икономическата политика са твърде десни.Класически либерализъм,австрийска икономическа школа,Хайек,Мизес,laissez-faire и разни такива щуротии.
Не съм и оригинален.ИПИ,БОИС и няколко електронни медии от години ги приказват тия работи.А пък Красен Станчев от кръглата маса.
Какъв е ефекта?СДС завърши управлението си с около 42% преразпределение.
Е това е прекалено левичарско за разбиранията ми.
Все пак гласувам за СДС поради липса на истински пропазарна партия.
цитирайЧе кой търси нови идеи и точно от този сорт!?
А в никой щаб не ходя,защото не членувам в партии.Просто вижданията ми за икономическата политика са твърде десни.Класически либерализъм,австрийска икономическа школа,Хайек,Мизес,laissez-faire и разни такива щуротии.
Не съм и оригинален.ИПИ,БОИС и няколко електронни медии от години ги приказват тия работи.А пък Красен Станчев от кръглата маса.
Какъв е ефекта?СДС завърши управлението си с около 42% преразпределение.
Е това е прекалено левичарско за разбиранията ми.
Все пак гласувам за СДС поради липса на истински пропазарна партия.
12.
анонимен -
Nio, самостоятелна пропазарна партия...
27.10.2006 11:20
27.10.2006 11:20
... няма почти никъде. На моменти такива са били английските и американските консерватори, но дори при тях не е постоянно състояние. Libertarian Party в САЩ е маргинална като резултати - тя е по-скоро клуб за натиск върху републиканските кандидати.
Хората с твоите разбирания навсякъде се стремят да влияят на съществуващи десни партии. Очевидно в СДС има такова крило (все пак Мартин Димитров е депутат, Георги Ангелов за малко не влезе) т.е. ти имаш очевиден политически избор, след като "това е най-важното" :)))
Хобит
цитирайХората с твоите разбирания навсякъде се стремят да влияят на съществуващи десни партии. Очевидно в СДС има такова крило (все пак Мартин Димитров е депутат, Георги Ангелов за малко не влезе) т.е. ти имаш очевиден политически избор, след като "това е най-важното" :)))
Хобит
Ще ти отговоря в твоя блог.
цитирайЕ, Ники, да ни е честит новия / стар президент. Ако сме взели правилното решение - браво!, ако пък се окаже, че това е поредния гаден житейски урок, значи пак станахме малко по-силни. :)
цитирай